In control

Godmorgon!
Nu har vi internet igen, men dock bara på en data(såklart inte på min)

Helgen gick bra!
I fredags stack vi ut till kings. Senare mot kvällen blev jag bjuden på en hel flaska rosévin av någon radiopratare(Kent något) så jag blev ju lagom bra i gas. Illa.
Men jag drack jättemycket vatten när jag väl kom hem (halv 4) så jag mådde bra dagen efter!
I lördags gjorde både jag pch robin oss i ordning på 20 min, sen drog vi till tåget och åkte till malmö.
Jag har lyckats beta av en del på min lista över saker jag behöver, så jag kanske kan spara undan en del när jag väl får mina pengar =)
Jag köpte smink,en lite längre tröja och strumpor!
Så nu ser listan ut såhär (efter ca en månad)

Smink
Hårinpackning
hygien
Leggins
vinterskor.
tjocktröjor
Nya jeans
strumpor!
hårspray

Ja, sen är det resten. Robin köpte en dräkt till mig. Vad det är berättar jag inte, men jag kan säga som så att jag måste ha något på benen, för annars kommer jag gå och visa häcken hela tiden!
Ja, så typiskt!
Robin handlade mycket mer än mig! Han spenderade typ 3-4000 där inne, dn galningen. Men sen fick han tag på mycke bra saker.
vinterskor(sjukt snygga puma dojjor!)
tjocktröjor
Kallingar

Så , ja han fick tag på dyra, men bra saker. Jag kommer inte ihåg allt han köpte.
Dock så mådde han lite dåligt efteråt. Just över att han hade spenderat så mycket pengar.
Han ska ju fixa lägenhet och en bil nu snart, så han vill ha så mycket pengar som möjligt. (även fast han verkligen har pengar.)
Vi käkade på china box(mums!) och sen började vi dra oss mot ystad igen.
Väl hemma hos robin, så fixade vi oss och drog sedan hem till mig, där jag hoppade i min klänning och sminkade mig. Sen bar det av mot simrishamn.
Robin skulle köra, så han fick vara nykter. Han är som jag och blir lätt uttråkad om man bara ska sitta ner hela tiden, så vi gick ut i simrishamn flera gånger. Vi gick längs stranden, vi var på mormor&morfars grav och tände ljuset där som hade slocknat. Sen när vi kom tillbaka, så dansade vi faktist en del! :D

Igår, så lät jag robin sova ut ordentligt!
Ända tills halv 1-1 sov min lilla grabb. Sen hoppade jag ner hos honom igen och mös tills han vaknade =)
Vi var inne om i sjöbo och handlade lite, sen kom vi hem,åt,tittade på film, åt glass och mös resten av dagen.
Sen åkte han hem!

Idag har jag rätt så fullt upp. Just nu sitter jag och vaknar till med en kopp kaffe. Sen hade jag tänkt att röja undan här på ovanvåningen. Eftersom vi håller på att renovera, så har vi inte alls haft tidtill att städa, så idag hade jag tänkt göra det. Ska ta och börja där nere, så blir mor glad!
Sen vid 3-tiden, så ska jag till tandläkaren. Så det är vad som händer idag!

I morgon ska jag förmodligen in till ystad och ta en fika med jenny och emma.
Onsdag ska jag träffa Robin.
Tors vet jag inte vad som händer.
Fredag kommer robin hit, och sen ska vi vara här helt själva hela helgen. Mor och far sak iväg till småland eller något sånt. Har rätt så svårt att hålla koll på dom där två!
Så jag och robin ska öva på att dansa! Han vill lära sig dansa till sin systers bröllop som är nästa sommar. Så jag får lära honom.
Jag dansade mycket med far i helgen och när jag väl kom och satte mig igen, så sa mor att jag var jätteduktigt till att dansa!
Så det får bli dans i helgen!
Najs!

Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen ska jag ta och börja på allt.
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0