Ingenting kan stoppa mig. Du kommer hitta mig som död!

Godmorgon!
Ja, faktist.
Jag vaknade för lite mindre än en timme sen.
Väldigt ovanligt för mig, som brukar gå upp vid 7-8 om dagarna!
Idag är det onsdag, vilket betyder att det är pussdag! Alltså att Robin kommer hit efter jobbet! :D
Men, jag har en hel del saker som ska göras innan dess.
Igår så var jag rätt så mycket sängliggande pga en grym smärta!(kvinnobekymmer ni vet!)
Men, jag gick ändå och plockade undan en del och så.
Så idag ska jag:

* Torka av och dammsuga badrummet.
* Torka av och dammsuga mitt rum
* Dammsuga gästrummen
* Dammsuga allrummet.

Så har jag det gjort i alla fall!
Sen kanske jag ska med mor in till ystad. Hon ska till öb eller rusta och köpa elsaker till rummen som renoveras!
Så ska förmodligen Robin hjälpa dom lite med det.
I morgon ska vi gjuta i renoveringsrummen(Ja, här går det snabbt!)
Helt sjukt egentligen. Det var förra tisdagen jag och mor började plocka ut saker från sovrummet och på torsdagen började vi plock ut från kontoret, och vi ska redan gjuta! Värmeslangar är redan lagt med(så att man får golvvärme). Jag är riktigt förvånad över hur snabbt allting gått.

Så ja, det finns en del att göra nu för mig. Men jag gör det väl mest för att göra mor glad. Sen kan det ju vara ganska skönt att ha det rent och snyggt.

Men nu ska jag dricka upp min frukost och sen ska jag börja på allt!

Btw, igår fyllde min lilla prinsessa 1 år! Helt galet att det redan är ett år sen. Så här får ni bilder på den lilla sötnosen!


Auw!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0