Love game

God morgon!

Jag kom på mig själv att jag inte hade uppdaterat på länge!
Kan vara för att det kanske inte händer allt för mycket.
Men i lördags så firade jag och Robin 8 månader.
Vi var i ystad och gick lite runder, kollade i affärer, åt lite. Sen kom vi hem. Då lagade jag en god middag till oss och sen bakade vi!
Och sen tittade vi på jättemycket film! Vi hade ju hela huset för oss själva, eftersom mina päron var i småland och plockade svamp. Men det var verkligen en jättemysig dag!
I måndags tog jag bussen mot ystad. Var hemma hos mathilda och då lagade hon en god paj till både mig och robin! Sen i tisdags, så följde jag med henne när hon gaddade sig. Sjukt snyggt blev det!
Sen blev det en fika och lite runder i stan. Sen gick jag hem till Robin och spelade lite tv-spel medans han rensade datorn och städade.
Igår tog jag det rätt lugnt. Tttade på vänner och fick en enorm huvudvärk. Så jag slumrade till i några minuter, sen var det lite bättre igen.
Robin kom hit, så vi åt middag och sen tittade vi på vänner! =)
Far åkte till småland igår, så nu är det bara mor och jag här hemma.
Så idag ska vi äta thaibuffé och bara ha det gött!

Men jag har ändå en liten lista idag innan jag får ta det lugnt.

* Hämta ved
* Sätta fyr i spisen
* Tvätta
* Lämna papper

Så , det var väl allt typ.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0