Mad world

Godmorgon!

Igår spenderade jag dagen med att riva tapeter och tvätta!
Jag plockade även undan en del på mitt rum.
Sen har jag märkt att jag inte sover om nätterna. Så vid ett somnade jag....
och vaknade 4-5!!
Helt sjukt.
Senare, vid kanske 10-tiden,så ringde Robin mig.
Han fick mig på så sjukt bra humör (som fortfarande sitter i!).
Jag har sagt det innan, och jag säger det igen, han är verkligen min drömkille.
Just nu sitter jag och dricker mitt kaffe och försöker vakna till.
Jag känner på mig att denna dagen kommer att bli bra!
Men, jag har ju såklart en lista som ska göras idag!

* Sätta fyr i spisen
* dammsuga
* Riva ner resten av tapeterna
* tvätta
* äta frukost

Sen var de säkert mer. Mor säger en massa saker jag ska göra, men jag glömmer dom och säger till henne att skriva upp dom, men nej. Hon gör inte det. Så då glömmer jag dom, såklart!

Men nu ska jag börja beta av denna listan i alla fall!

Ikväll kommer mors kompisar och så kommer Robiiiin! :D

Fridens!
Tro.hopp.Kärlek 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är det som kommer?

2010-10-20 @ 10:20:59
Postat av: Sis...igen...

Det var jag som undrade... :)

2010-10-20 @ 10:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0