Solo

Godmorgon!
Vaknade för typ en timme sen. Fick typ dra upp mig själv från sängen, för jag bestämde mig själv för att jag inte skulle sova så länge som jag gjorde igår.
Eftersom jag sov så länge igår, så var det precis som om jag förlorade 2 timmar av dagen. Rätt så skönt, men kan vara rätt skönt att gå upp i tid ändå!
Jag hann inte riktigt med min lista som jag skrev igår. Han med lite smått, men jag fick lite förhinder. Magdalena kom hit med sin nästan 2 månader gamla bebis, så jag blev helt till mig. Den var så liten. Och vägde ingenting,typ! Var nästan som att hålla en liten plastdocka. Sen när maggan åkte hem, så gick jag upp och började på listan lite. Hade lite småplock på rummet och vips! Så skulle jag i duschen. Sen kom världens mysigaste Robin hit!
Vi mös i princip hela tiden. Vi hade saknat varandra riktigt mycket bägge två. Jag kliade han på ryggen och han pussades jättemycket.
Saknar honom redan igen, men i morgon kommer han ju igen! Och då ska han sova här hela helgen! Vi ska ju ha hand om huset hela helgen, så det blir mysigt! På lördag får det nog bli lite "extra" mysigt eftersom vi har varit ihop i 8 månader då! =) Och det betyder ju även att det bara är 3 månader kvar tills jag är 20! gulp!
Så, men idag ska jag i alla fall till tandläkaren. Fick ställa in det i Måndags, eftersom mor och far skulle iväg till åhus eller något i den stilen!
Men det är inte förrän i eftermiddag som jag ska dit.

Så dagens "to do" är fortfarande:

* Torka av och dammsuga badrummet.
* Torka av och dammsuga mitt rum
* Dammsuga gästrummen
* Dammsuga allrummet.

Men sen ska jag även Tömma spisen och sedan sätta fyr. Och sen måste jag nog sjutton tvätta lite.

Ikväll ska jag vara ensam igen. Mysigt. Var det i Måndags också. SÅ det blir väl (om jag är klar med listan) att ligga framför tv:n och bestämma helt själv vad jag vill se! =) Och massor av te måste jag dricka också! :D

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0