Don't speak!

Tjenare igen!

Tänkte det att eftersom jag förmodligen inte kommer ha internet på ett tag, så tänkte jag att jag kunde ta och skriva vad som kommer hända i helgen!
I morgon så kommer jag försöka arbeta gärnet och sen skulle vi egentligen fira Allis, men det blir inte av, för min lilla prinsessa är sjuk =(

Allis i mosters studentmössa! Tänk att denna lilla snäckan snart är 1 år!
1 år sen som jag sprang runt på hela skolan gråtandes av lycka och skrek " Det blev en flicka! Jag är moster till en FLICKA!"Blir tårögd bara att tänka på det.


Så nu har jag pratat lite med Robin om våra ändrade planer.
I morgon kväll, kommer jag ta bussen till Robban,( Haha, så fult det låter, vi ändrar det) Robin och sen ska vi se om vi hittar på något där på kvällen. Sen på lördag så hade vi tänkt åka in till malmö. Robin ska handla utklädnad till mig till haloween. Ska bli spännade och se vad han väljer! ( Bara det inte är alldeles för sexistist!) Sen ska vi strosa runder. Får se om jag kan få mina pengar av mor och även låna lite extra. Hade tänkt köpa ett par leggins när jag väl är där. Kanske kan se om man kan hitta något annat roligt! Senare på kvällen ska vi på 20-års fest i Simrishamn hos Lina(barndomskompis) och sen ska vi hem här på gården på natten!
Söndagen kommer det väl bli mer renovering och förhoppningsvis lite chill och mys med Grabben min!

SÅ, det är min helg!
Kan bli lite najs att få shoppa lite.
Har ett litet sug efter det. Har inte shoppat på månader! GAAAAH!
Skulle även behöva köpa lite strumpor. Har ca 3 par som är hela. Hehe.

Btw, min pojke är den allra sötaste. Pratade med honom en halvtimme i telefon och nu är jag på så sjukt bra humör igen! Han vet precis hur han ska göra för att få mig glad.

Så i morgon är det fullt ös!!!!!!!!! HOHO! Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.



Jag & Robin på min student


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0