Hollaback girl!

Halloj!
Lovade ju er ett inlägg!
Så här kommer ett!

Jo, denna dagen har bestått av rensning! Mor och far ska renovera sitt sovrum och vårt kontor.
Så kl 11 idag började jag rensa ur deras garderob(som går längs hela deras vägg). När mor kom hem, så gick jag upp i den andra garderoben mitt emot min och rensade ur rubbet! Så nu är där väldigt rent och fint. Jag blev väldigt förvånad över hur stor den garderoben är!
Sen har jag spenderat sammanlagt 4 timmar idag med att springa ner för trappan,hämta kläder,spinga upp för trappan,hänga in det i garderoben där uppe osv. Jag var även innen om ett snabbt ärende i sjöbo. Nämligen möte med min jobbcoach! Det gick jättebra! Sen var det hem igen och fortsätta!
Så nu är garderoben mitt emot min full av mors och fars kläder. Min garderbo har blivit invaderad och är även full av deras kläder. Ena gästrummet är invaderat av kläder. Stora rummet är invaderat av kläder. och mors och fars garderober är nästan helt tomma! Vi har slängt 4-5 sopsäckar fulla med kläder som ska slängas. Jag har även tagit det jag ville ha. Men jag har haft jättekul. Dom har nog inte rensat garderoberna sen 80-talet, så jag gick och provade höga byxor,tröjor med axelvaddar och lackväskor i alla dess färger. Men kul har jag haft och mor och jag har haft många asgarv.
Helt underbart!

Och mor och jag har kommit överens om att jag ska få lite pengar för att jag hjälper till så flititgt här hemma. Så det kan vara najs med lite pengar, eftersom min börs just nu har ett ekande ljud.

I morgon ska vi fortsätta detta spektakel och sen i morgon kväll så kommer grabben hit. På torsdag ska jag träffa töserna på en liten kaffepaus och på fredag blir det träff med pojken igen!

Jag är riktigt glad, bara så ni alla vet.
Jag är lycklig igen.
Riktigt lycklig.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: emma.

lackväskor, kläder från 80talet <3333

2010-09-28 @ 21:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0