i wonder why i got out of bed at all

Tjenis!
Skulle ju lägga in ett inlägg av vad som händer i mitt liv just nu.
Först och främst så har jag en hemlighet som bara Robin vet om.
Han sa att han var stolt över mig och sen önskade han mig det bästa!
Och nu kan jag inte trotsa kylan mer. Det är höst. Färgen på träden utanför mitt fönster börjar bli gula,röda och bruna och jag kan inte stoppa det. Egentligen så älskar jag hösten. Jag älskar färgerna och känslorna. Även om man kan bli lite depp och grå, så tycker jag ändå att det finns en charm i det med.
Den senaste tiden har jag träffat många av mina vänner. Varit på skolan ett par gånger och hälsat på med.
Jag och Robin har även bestämt oss för att resa. Vart och när vet vi inte riktigt, men jag ska önska mig presentkort på resebyrån i både julklapp och födelsedagspresent, så att det inte blir allt för dyrt för mig om jag inte har så mycket pengar.

På tal om Robin, så jobbar han just nu i hässleholm, vilket är rätt så värdelöst. Han går upp klockan 4 på morgonen och är hemma igen halv 6 på kvällen, så han och jag har inte många timmar att träffas i veckorna.
På söndag är det ju val, men jag funderar starkt på att förtidsrösta, så att jag kan vara mer med robin. Vi försöker verkligen ta vara på all tid vi får till varandra.

Ja, mycket mer händer väl inte just nu. Har ingen speciellt stor lust att blogga ens.
Men jag har lite saker som ska göras antingen idag eller resten av veckan.

* vika alla kläder i garderoben, så att den är ren och fin.
* Tvätta
* Kolla genom lite papper angående jobbsökande osv.
* städa mitt rum
* Få rent och snyggt på badrummet här uppe
* Ligga på spikmattan
* Få någon slags motion?

Lite av sakerna som ska göras och som har gjorts!

Men nu ska jag dricka en stor kopp té och nosa på Robins tröja som jag råkade packa ner i en hast när jag lämnade honom i går! =)

Fridens!
Det blir vad man gör det till.
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0