If i was a rich girl



Försöker hitta lite lugn.
Just nu håller vi på för fullt med att renovera och tömma rum.
Jag känner nu för första gången denna veckan att jag är trött på det.
Min rygg gör ont, mina ben värker, liksom resten av min kropp.
Dset bästa är väl dock att jag kommer ha en del pengar när detta väl är över. Och det är ju skönt.
I morgon kommer jag vara utan internet nästan hela dagen. Kanske flera dagar till och med.
För i morgon ska vi börja riva och renovera på kontoret, så inget internet för mig, nej!
Idag har jag fikat med Jenny och Emma. Då såg jag ut som på bilden ovan!
Denna dagen har jag uppskattat en del saker. Jag är glad över att jag inte dricker så mycket och jag är glad över att jag inte tar tabletter så ofta. Allt kan lätt bli för mycket. Det kommer inte finnas många som vet vad jag pratar om precis. Men du som vet, du vet vad jag snackar om.
Nu ska jag dricka upp mitt té, sen tror jag banne mig att jag ska sova.

God natt.

Fridens!
Jag.saknar.dig.

Kommentarer
Postat av: emma.

det var kul att ses idag, jag behöver lite elin ibland! <3

2010-10-01 @ 02:17:14
URL: http://nagellack.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0