the list

Ja, eftersom måndag har blivit min egna dag, då jag har ansiktsmask och går i runt i myskläder och tittar på serier och bara myser, så tar jag igen det mesta på tisdagen. Och än så länge har det gått bra! Förra veckan möblerade jag rummet och allt det där som stod på den listan!

Och idag är det ju tisdag igen, så nu har jag lite saker att göra.

* Tvätta (håller på)
* Vika allt i garderoben. ( lyckas alltid stöka upp där inne när jag ska iväg någonstans, eftersom jag provar 1000 olika plagg men viker aldrig det och lägger tillbaka det igen)
* Städa tv-rummet.
* Städa badrummet
* bädda upp i gästrummet
(har haft folk här igen)
* Städa andra gästrummet.
* Städa mitt rum.
* Bädda sängen.


Ja, det är väl bara en liten del av vad som ska göras idag.
Kommer säkert på massa andra saker under dagen med.

I helgen så ska jag och Robin på fest. Jag ska ha min snygga röda klänning!



Sen kommer vi hem till gården lördagmiddag antar jag, och sen ska vi vara här hela helgen. Helt själv, för mor och far ska nämligen till ullared, hör och häpna. Rätt glad att jag inte är med. Min pappa är inte den roligaste att handla med. Dom kommer nog komma hem med de skummaste sakerna.
Hehe.

Ja, just det!
Igår satt jag och tänkte på allt jag behöver köpa när jag väl får mitt aktivitetsstöd.
Det var en del.
Allt mitt smink är slut,jag behöver hårinpacking och massa duschsaker.
Alla mina leggings är i sönder, trots att jag har varit väldigt duktig med att sy igen hål som uppkommit, men nu är dom totalförstörda.
Jag behöver ett par vinterskor.
tjocktröjor
Nya jeans
strumpor!
hårspray


Och detta är bara en liten del av allt jag behöver.
Snart är det ju halloween med, men som tur är så har jag sagt till robin att om han köper en outfit till mig, så kommer jag använda den. Han är inne på catwomen. Alltså vill han att jag ska vara snygg. Fy fasiken vad jag kommer känna mig obekväm. Pii katten. Men nu är det så! Haha!

Jag skulle dock uppskatta om min mor kaaaaaaaaaaaaaaaanske skulle åka till typ öb eller något, för då hade jag kunnat plocka på mig en stor del av listan där. Hatar att inte ha något.

Men nu ska jag ta och titta lite på bones. Behöver lite chilltid innan jag påbörjar min lista ordentligt.
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0