Fucking perfect!

DÅ var det avslöjat!
Jag och Robin flyttar ihop den första februari!
Det är en väldigt knasig berättelse det hela, faktist!
Vi har varit på visningar och allt men inget har liksom gått som vi har velat.
Så i går morse när jag satt och kollade lägenheter innan jag stack till jobbet, så kände jag att "Nej, jag orkar verkligen inte mer!" 10 min efter ringer min mobil.
Det var Robin. Han sa att hyresvärden till den allra första lägenheten vi hade tittat på,ringde.
Han berättade att han hade en lägenhet till oss!
Vi var på visning och vi fick den banne mig!

Det är en 2:a på 54 kadrat med balkong och badkar och 6 gaderober.
Den ligger precis vid stationen i ystad.
Och vi flyttar om mindre än två veckor!!!
Helt galet!
Vi berättade det först för robins mamma och sen körde vi hem till mig på gården.
Jag började packa ner alla mina fina klänningar och mina finkläder och även hygiensaker.
Så de kommande helgerna och dagarna är fullspäckade!
Just nu är robin iväg och kollar på en ny tv och jag sitter och glor som en tok på heminredningssidor!
I helgen ska vi vara hemma hos mig, så jag kan packa ner det mesta jag har där hemma och sen ska det hit här till ystad så länge. Får ha det på mitt rum här hos min faster så länge. Sen väntar ikea och alla möjliga affärer efter det!
Så just nu händer det extremt mycket.

Tyvärr är jag riktigt sjuk med en rejäl förkylning och feber.

Resan då?
Resan kommer nog att bli av. Vi kommer nog vara rätt så tillrätta i lägenheten efter några månader, så det ska nog kunna hända!

Nu ska jag lägga mig under täcket igen, för det känns som jag fryser ihjäl!

Fridens!
Jag.är.lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0