Gotta get some fun!

Tjabba tjena hallå! (vi säger så!)

vilken helg!
Jag och Robin har haft rätt så fullt upp hela tiden!
I fredags var jag sjukskriven från jobbet för jag hade väldigt hög feber ända sen i onsdags. men vi kom i alla fall hem i fredags efter robin hade jobbat klart och jag började rätt så direkt med att packa ner alla mina kläder och alla saker.
Jag, mor och robin såg även på let´s dance . efter det såg vi på underworld, sen sov vi!
Lördagen fortsatte med packning och jag och robin stack även iväg för att införskaffa oss lite saker inför lägenheten.
Vi skaffade oss:

* Frukostskålar
* whiteboardkalender
* vanlig årskalender
* tv-bänk
* sängkläder
* dammsugare
* dammtrasor
* rengöringsmedel
* dammsugarpåsar
* duschmunstycke
* fotpallar med förvaring
* tvål
* Badankor! ( Robin tyckte jag förtjänade 4 stycken piratankor. Snäll pojke!)

Ja, jag kommer inte på så mycket mer!

När vi kom hem igen, så dansade vi lite via kinect samtidigt som jag packade.

Och idag packade jag.
Mycket mer har inte hänt(även fast detta verkligen är nog!)
Jag är fortfarande inte helt klar med packningen, utan mitt rum ser ut som en enda stor låda som är full med flyttlådor.
Har med mig en del hit till min faster med.
I morgon kommer hon hem och då ska jag berätta den roliga nyheten för henne med :D hehe, hon vet nämligen inget än!

Så nu är det 9 fullspäckade dagar kvar tills lägenheten är vår!

Nästa lördag väntar ikea med systra min!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0