Hands in the air!

Hallå där!
Jajamen. Jag gör ett blogginlägg!
Suprise!
Tänkte att ni kanske ville höra om allt som har hänt under den senaste tiden?

Det har ju varit jul,nyår och min födelsedag!

Julen blev konstig.
Det var jag,mor,far och robin. I vanliga fall har vi en stor middag för mor som fyller år på julafton, men icke.
Det var vi fyra under hela julen.
Jag fick så himla bra saker!
ljusstakar,resecheckar,negligé,morgonrock. Alltså väldigt bra saker!

Nyår spenderades i Trelleborg hos mina väldigt efterlängtade vänner, Sarah och Jimmy.
Det var så himla kul att få träffa dom igen! (har knappt träffat dom sen i höstas) Jag fick ju se deras nya lägenhet och jag säger bara WOW WOW WOW! Så himla fint!


Nyårsklädseln! Robin pröjsade för klänningen. Så himla fin!

Igår fyllde jag ju år, men vi firade det redan i lördags!
30 pers(släkt) kom hem till oss för att fira mina 20 år!
Här fick jag så himla mycket saker!
Nu har jag ca 5000 i resecheckar! Resa? Oh, ja!
Jag fick mycket till min servis.
Fick även en jättegod parafym och duschgelé.
pengar,smycken,presentkort på kappahl och även en 75 minuters massage.

Av robin fick jag något som jag har sucktat efter ett bra tag.
Nämligen den här!


Åh! Den är helt underbar!

Detta har varit den bästa födelsedagen någonsin!

Sen har jag en väldigt rolig sak att avslöja!
Robin och jag satt och pratade för några dagar sen om lägenhet.
Han hade hittat en lägenhet som han ville titta på och han ville att vi skulle flytta ihop. Jag hade ju ändå varit där hela tiden, så då är det lika bra att vi bara kör på att flytta ihop. Så just nu håller vi på att kolla på köpeslägenheter här i ystad.
Det ska bli så himla spännande!

Har även sökt två jobb, så jag hoppas att detta året kommer bli ett spännande och givande år.

Flytta hemifrån och börja ett eget liv med den jag älskar.
Skaffa ett jobb och börja studera.

Ska förmodligen studera handel som det ser ut nu. Har ju fått jobba lite på kappahl nu under julen och jag känner att det är något som jag vill göra i framtiden.

Så, då har ni en uppdatering över vad som händer mig.

Fridens!
Tro.hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0