hold it against me!

Godmorgon!
satt precis och skrev ett långt inlägg, men sen dog internet när jag skulle publicera det, så jag skriver en sammanfattning!

Vad som har hänt och ska hända under dessa dagarna:
Tisdag:Jag promenerade hem efter jobbet och åt lite. Sen gick jag hem till Mathilda och sen hem till robin som med sin mamma höll på med massa papperssaker.
Onsdag: Robin började äntligen att packa! THANK GOD! Jag och hans mamma hjälpte honom/gjorde allt.
Idag: Efter jobbet ska det köpas micro,handdukar,badlakan,ramar. Robin ska fortsätta packa!
Fredag: Hem till mig och så ska jag fortsätta packa!
Lördag: IKEA! Sen dämpa av allt hos min faster! Vi fick låna hennes uterum och "garage" tills på tisdag, så det är nära och bra att köra allt fram och tillbaka!
Söndag: Antar att jag fixar det sista där hemma!
Måndag: Jobba,storhandla mat och fixa det allra sista!
Tisdag: Praktisera(usch vad det kommer vara jobbigt att vänta dom timmarna!) Sen är det dags! :D
Onsdag: Ledig från jobbet för att kunna fixa en massa i lägenheten. Kolla över vad som saknas osv! :D

Nu ska jag äta,duscha för att sen sticka till jobb!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0