Puppy!

Halloj!

Här kommer en liten uppdatering!
Jag bor ju just nu själv i ystad.
I ett helt hus!
Det är såhär att jag bor ju hos min faster sen nästan 2 månader tillbaka och nu är hon iväg i 2 veckor, så då bor jag själv.
Dett är ju en väldigt bra övning för mig tills jag flyttar hemifrån helt och hållet.
Jag får känna på hur det känns.
Men jag gillar det faktist. Robin bor ju bara en liten bit ifrån mig, så vi äter här varenda kväll och det är oftast jag som står för maten.

Jag försöker även mig på att laga ordentlig mat varenda kväll till oss. Det bästa är att allt blir supergott! Jag har formodligen ärvt min mors matgener!Robin gillar maten riktigt mycket, så det blir att han tar med sig maten till jobbet varje dag efter med!

Jag har även dragit ner lite på min praktik. Innan var jag där 40 timmar i veckan, men eftersom det inte blir något jobb efter min praktik, så måste jag fortfarande söka jobb och allt det där. Så vi drog ner tiden till 30 timmar i veckan i stället. Det känns jättebra!

I morgon efter jobbet så väntar en riktig mysdag. Jag och robin ska verkligen bara mysa! Vi ska massera varandra och precis bara ta hand om varandra! Så himla skönt!

Sen på lördag så ska vi förmodligen dra oss in mot malmö. Ett par nya leggins ska inhandlas och kanske några par strumpor( har nog inte ett enda par som inte är udda) Sen har jag massa saker som ska hämtas ut och en massa fina erbjudanden på yves rocher. Ska få presenter därifrån eftersom jag har fyllt år! Och sen har jag erbjudanden som ta 2 betala för en, 50% på en prudukt,40% på en och till sist 30% på en till produkt. Ska köpa lite after sun tills min och robins resa där och lite krämer och sånt(får ju passa på när det är såna erbjudanden!) Så det blir förmodligen entré som vi tar oss in till!

När vi sedan har kommit hem från malmö ska vi fräsha till oss och sedan åka till min kära syster och äta!
Dom har köpt en liten jack russelvalp idag, så jag vet vad jag kommer göra i alla fall! Jag är galen i djurbebisar!

Söndagen kommer bara att blir lugn och skön innan vi ger oss in i en ny arbetsvecka igen.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0