scary but wonderful

Att förklara hur det känns inom mig just nu är svårt.
Jag tycker ju att det ska blir helt underbart att få flytta ihop med Robin i en mysig tvåa.
Men jag kommer sakna gården.
Sen ibland frågar jag mig om det inte är för tidigt.
Men i nästa sekund känner jag verkligen att det är något jag verkligen vill.
För det vill jag.
Men det är väl självklart att det känns lite vemodigt att packa ner allt man har där hemma.
Och sen kommer det kännas underbart att packa upp allt i den nya lägenheten. Påbörja vårt nya liv.
Där det bara är vi. Jag&Robin.
Vi planerar mycket nu till lägenheten.
Vilka möbler vi ska ha osv. ikeakatalogen kommer vara rejält sliten när vi väl är på plats.

Men det jag koncentrerar mig mest på nu är att bli frisk.
Är lite bättre än vad jag var i går, men jag har fortfarande feber och är jätteförkyld.

Så det är vad som gäller nu.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Du&jag , Robin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0