something new

Vill att det ska hända något.

Vill börja tjäna pengar.

Flytta ihop med min älskade.

Packa ner hela mitt liv i flyttlådor, för att sen packa upp det och redigera om det till något helt nytt.

Sortera mina kläder och få bort alla kläder som jag hade när jag var större.

Promenera runt på ikea och bestämma tillsammans med robin hur vi ska forma vårt nya hem.

glömma bort blommorna i fönstret (som jag säkert får av mor) så dom dör och jag bestämmer mig för att åka ännu en runda till ikea för att köpa plastblommor.

Forma hemmet. och kalla det för hem. vårt hem.

Som det är nu, så är det ganska jobbigt. dra och konka på kläder fram och tillbaka.
Som det är nu, så har jag 2 hem. det finns både negativa och positiva saker med båda ställena.

Jag är 20 år fyllda nu.
Mitt år som 20 ska bli det mest händelserika året någonsin!

Jag ska resa med min älskade om 2-3 månader.
Jag ska flytta ihop med honom.
Men innan allt detta så ska jag försöka få mig ett jobb.

Som jag sliter.
Jag söker jobb hela tiden.
Sitter varje dag som det är nu.

Men en dag kommer jag väl få det jag så länge längtat efter. (vilket är ett jobb eller 30 mille)

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Just det ja! Jag har varit nära att spy 3-5 gånger idag, men svalt det när det kom upp i munnen.
Jag tror kräksjukan börjar härja.
F**K!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Elin.

Tipsar lite om jobb... Söker kassamedarbetare på Elgiganten i Ystad.

Kolla här: http://el-giganten.easycruit.com/vacancy/434286/6294?iso=se



Ett tips är även att skriva en intresseanmälan till Tele avdelningen, där det kommer bli en tjänst ledig där också inom kort.



Kram Maria

2011-01-12 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0