tic tac

Godmorgon!
Vaknade en halvtimme innan klockan idag!

Just nu sitter jag och dricker kaffe och vatten framför tv:n.
Har sovit riktigt gott inatt faktist.
Känns som om denna veckan kommer bli lång i väntan på lägenheten som vi får nästa tisdag.
Jag funderar lite på om man kanske hade kunnat vara ledig på onsdag. Robin ska kanske vara ledig på tisdag och hämta släp hemma hos mig och börja köra möbler och lådor till lägenheten. (beroende på när vi får nyckeln)
Så då hade jag kanske kunnat vara ledig på onsdagen och tvätta alla nya badlakan,sängkläder och så.packa upp massa lådor och massa sånt mysigt!

Gud vad jag längtar!
Tänk att för en vecka sen visste jagingenting om detta. Helt sjukt!
Ja, vi får se hur det blir med allt!

Längtar tills på lördag när jag,Annelie,robin och kanske niclas(blir det inte niclas så vill jag ha med mor!)
Åh! Det kommer bli så underbart!

Men nu måste jag snart hoppa in i duschen och sen äta frukost! Och sen blir det att praktisera!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0