dreams.

Robin frågar mig lite då och då.
-Vad är dina drömmar? Vad drömmer du om att göra?
Och jag lyckas aldrig riktigt få ett svar på det.
Men jag tror att min största dröm är att vara lycklig.
För några dagar sen när jag var ute och gick en liten sväng så började jag tänka på vad jag mest av allt ville för två år sen.
Då ville jag vara med någon jag älskade.
Flytta hemifrån.
Ha ett jobb.
då kom jag snabbt fram till att jag hade allt det.
Jag har verkligen världens bästa pojkvän.
Han tar hand om mig, han lyssnar och han stöttar mig i allt jag gör.
Vi bor tillsammans i en underbar lägenhet och nu har jag även ett jobb.
så jag har kanske allt jag någonsin drömt om.
Annars vet jag inte riktigt vad mina drömmar är. Jag har ingen speciell sak som jag vill göra.
Jag lever för stunden och det gör väl mig lycklig.
Lycklig.
Tro.hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Sarah.

Du förtjänar all lycka i världen älskade <3

2011-06-16 @ 11:12:19
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0