Scream

Godmorgon!
efter en natt av väldigt otäcka drömmar, är jag nu äntligen vaken.
Igår låg jag mest i soffan och tittade på arkiv x.
Känner mig faktist inte helt kry, men det sitter kanske mest i huvudet.
jag fick i alla fall diskat och undanplockat, så idag är det mest dammsugning som gäller. kanske torka av golvet med.
Tog även tid till att läsa en bit ur en väldigt bra bok. "en brors berättelse" och det är broren till pojken som kallades det, som har skrivit om sin sida av det hela.
Ja, annars då?
Emma var här, för jag skulle ta och slinga hennes hår. Blev en del över, så vi la lite slingor i mitt hår med.
är ju ca 9-10 månader sen jag gjorde det sist, men mitt hår blir så himla solblekt, så det ser ju nyslingat ut hela tiden.
Blev såklart ingen jätteförändring, men lite uppfräschat :)
annars idag har jag ingenting planerat faktist.
Lite drygt, men man får försöka göra det bästa utav situationen.
Ska no ta och sätta mig ner och göra lite pappersarbete via oriflame.ordna upp och sortera ni vet.
Nej, nu lämnar jag detta.
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0