some things

en bra och en dålig sak tänkte jag ta upp nu.
under den senaste tiden har jag glidigt ifrån en vän.
Detta har påverkat mig mycket.
Jag vet hur roligt vi brukade ha, hur vi kunde skratta till sent in på natten.
Vi grät tillsammans och vi stöttade varandra.
Sen hände något.
Allt ändrades.
Vi blev två helt olika människor.
Jag hade mitt och det var precis som om hon försökte göra allt för att ha det som jag.
men så funkar det inte.
En jäkla massa klagomål. Alltid!
Och nu är hon så smal, att jag inte ens kan se på henne och jag har en känsla av att hon inte vill göra något åt det.
Hon säger att hon vill det, men bara av att se på henne säger något helt annat. Hon vill ha det så.
Och tyvärr kan jag inte ta det.
Så tyvärr är det ett hejdå.
Den bra saken är att jag har kommit närmre en annan vän.
En bästa vän.
Äntligen är hon den som jag alltid vetat att hon varit.
Jag är så glad att hon är tillbaka, att hon finns här igen. Nära mig.
Hon mår bra nu. Äntligen.
Vi har umgåtts mycket den senaste tiden och det har fått mig att må väldigt bra!
Hon är helt underbar och jag önskar att detta kommer fortsätta, vad som än händer.
En sak jag ångrar är dock att hon inte tog sitt sinne tillfånga tidigare och förstod vad som hände.
Men bättre sent än aldrig, right? :)
Åh, Sarah Sjöstedt! Jag älskar dig kvinna!

Kommentarer
Postat av: S.

Det tog sin lilla tid för mig att inse allt, men som du skrev: bättre sen än aldrig. Jag är så glad att vi hittat tillbaka till varandra. Jag har saknat allt, jag har saknat oss. Denna gången är jag här för att stanna! Jag älskar dig <3

2011-06-10 @ 10:22:45
URL: http://clitterdick.se
Postat av: Anonym

Istället för att använda din blogg till att hänga ut föredetta såkallade vänner borde du kanske ägna din tid åt att vara en god vän och finnas där för dem.

Har läst lite i din blogg och du verka själv inte ha någon speciellt sund relation till mat. Det är trots allt även en ätstörning att hetsäta under en period, och när man sedan upptäcker att man börjar gå upp i vikt slutar man äta helt och hållet under två veckors tid.

2011-06-18 @ 18:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0