Clean!

Ja, då är det ju som sagt onsdag idag, vilket betyder lill-lördag.
Och det kommer bli städning.
Robins mamma kommer i morgon och sist hon var här tyckte hon att det var stökigt, så det får väl bli en städning idag :P

Jaha, vad händer annars i veckan då?

Det som jag längtar mest till är ju såklart till på lördag. Då ska jag och robin och min lilla favorit frans dra våra ass in till abbekås! The place to be!
Vi ska nämligen på fest hos charlieboi!
Åh! Det ska bli så kul att få träffa alla igen! Jag har ju faktist träffat dom flesta lite då och då, men vi har ju som roligast när vi ses allihopa!
Sen ska vi få skjuts hem med linnea :)
Så soffan ska bäddas, så får lilla frans ligga där och sussa =)
Första nattgästen! :D

Nej, gud var det ska bli kul. Dock kommer där lite annat folk med som man inte känner. Trodde först att det skulle bli lite reunion men nej. Men jag tror att det kommer bli skitkul ändå! Jag ska ju få träffa bla Sarah och Jimmy! Yeay! :D <3 Och grattis till Jimmy som faktist fyller påt idag! :)

Just det!
Kom just på att Ida kommer hit idag efter att jag har slutat jobba.
Åh!
Kul!
Men då måste jag ju ta och diska lite och så, så här är lite fint när hon kommer =)

Got to go!
Fridens!
Tro.hopp.kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0