Shopaholic?

Hellu!

Nu har jag bara ida och imorgon kvar på praktiken.
Sorgligt.
men om det blir så som vi har pratat om( jag och min chef) så kommer det bli lite extrajobb och förmodligen sommarjobb. Men för säkerthets skull så har jag sökt ett annat sommarjobb med =)

Men, nu till ett annat ämne(blir bara så ledsen om jag ska skriva om att jag ska sluta. Vill verkligen inte det.)
Jag har nu under flera månader varit i behov utav kläder. Alla mina leggings är totalt sönder och även mina långa linnen som jag använder dagligen.Dessutom snodde ju någon min svarta sjal när jag var på kings för två veckor sen.
Men, då kom jag på en smart idé!
Jag känner alltid att det blir så himla dyrt om man ska ta tåget in till malmö, handla massa onödiga saker utöver det man verkligen behöver(ni måste hålla med mig om att man ser något och tänker"oooh, det behöver jag!" och sen ligger det bara i garderoben och blir aldrig använt,typ.)och sen ska man ta tåget hem igen.

Så jag skulle prova att handla online.
Och det blev lyckat, måste jag säga.
Här kommer det jag har handlat.



Så! Det blev alltså detta!
Det bästa var att linnena(det vita och svarta) kostar egentligen 130 kr om man köper dom i butik. eftersom jag köpte dom via internet, så kostade dom bara 99 =)
Legginsen kostar 179 i butik, men jag fick dom för 79.
Den rosaröda tröjan 99.
och linnet som är rosa var på rea, så det kostade typ 50 kr.
Och halsduken blev jättebra!

mycket bra köp tycker jag!
och jag slipper den extra kostnaden men att åka till och från malmö(vilket går på typ 100-150 kronor)
Så jag är väldigt nöjd.
Vi har ju inte så extremt mycket pengar, så detta blev ju bäst =)


Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0