Smile,even though it's breaking.

Idag fick jag nästan sova tills klockan 8. Riktigt skönt!

Igår var jag med emma! Vi satt mest på balkongen och solade och drack lingonsaft!
Riktigt varmt och härligt.
Vi hade nämligen turen att vinden blåste på rätt håll, så det var totalt vindstilla på balkongen =)

Jag bestämde mig även för att börja sälja för oriflame igår.
Så jag läste runder lite på hemsidan och bestämde mig tillslut för att börja.
Så nu är jag registrerad säljare där.
Väntar dock på material, så som katalog och annat.
Ska bli roligt att få komma igång!
Jag tycker ju att det är intressant plus att det kan bli kkul att få tjäna lite extra cash!
Martina(kappahl) skrev direkt att jag måste komma dit så fort jag har katalogen, så hon kan handla.
Antar nästan att katalogen kommer gå runt hos dom alla där :P

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost och sen ska jag träna lite.

Fridens!
Tro.hopp.kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0