Summerbreeze

Godmorgon!

Hela denna veckan har jag vaknat när robin har gått upp. alltså kvart i sju!
Så jag städar lite smått och så på morgonen =) Och tittar på the voice.

Idag är det fredag, vilket betyder att jag nu bara har 5 praktikdagar kvar på kappahl ( med idag).
Rätt trist, tycker jag.
Men men! Kanske får jobba lite där om jag har tur!

Men nu hörrni!
Jag ska tipsa om gratisbio! Är ni inte medlem där, så bli det!
Det är gratis att bli medlem och man samlar lätt ihop poäng, som man sedan kan växla in mot biobiljetter,rikskuponger och massor av presentkort på h&m och allt möjligt!
så jag länkar här till er, så får ni se till att bli medlemmar!
Jag tycker verkligen att det är skitbra!

http://gratisbio.se/?RecruiterID=423685

Usch, jag har en riktigt ordentlig huvudvärk idag.
Igår och idag har vi Vip dagar på KappaHl, vilket betyder att vi fixar nya medlemmar och alla medlemmar har 20% rabbat på allt i butiken och sen har vi även halva reapriset. Så det är mycket folk, kan jag säga er.
Stress,stress,stress!
Men jag har ätit lite och tagit tabletter, så vi får hoppas att det går över snart!
Helgen kommer bestå av städning idag
Finalen av Melo i morgon hos Agnes
Och på söndag ska vi bara mysa!

Fast jag vill även ta en promenad idag! Vädret är ju fint!

Allt för mig den här gången! Ska såklart bättra mig när min praktik är klar.
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0