the voice

Godmorgon!
Jag lever!
Jag har ju inte uppdaterat min blogg på ca 1 månad. SKAM!
Men snart kommer jag nog att bli bättre på det.
Har nämligen bara 17 dagar kvar på min praktik(med helger).
Det känns lite si och så...
Synd att sluta för jag kommer sakna att ha något att göra om dagarna och jag kommer sakna dom som jobbar där!
Vet inte riktigt om jag kan hitta något positivt....Kanske att jag nu kkommer ha chansen att få ett jobb och tjäna pengar?

När praktiken är slut, så kommer jag passa på att träffa alla vänner!
Frans, Sarah och jimmy är den största prioriteten!
Jag och Robin har legat sjuka i nästan en hel vecka! Förra tisdagen flög febern på både mig och robin och sen var vi hemma från jobbet ända tills igår.
I lördags var vi och såg melodifestivalen i malmö. Vilket ös! Jag är inte så glad för melodifestivalen, men gud vad det var kul!
I söndags tog vi ett ryck och tvättade och packa upp mer saker och fixade och så.
Så nu börjar vi bli ännu mer klara!
Nu har vi ju faktist bott här i en månad.

Nu till helgen(på lördag) Kommer barnen hit och sover över. Så tre små vilddjur ska släppas in här.
Jag hade tänkt att vi skulle gå till lekplatsen och gå ner i hamnen och titta på båtarna och lite så.
På söndag blir det väl som vanligt tvätt och så =)

Men  nu får jag gå och tvätta håret och göra mig i ordning och så, så hörs vi när vi hörs!

Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0