beautiful morning

God morgon!
Gått någon dag nu sen jag skrev sist.
Det har väl hänt en del.
Vi har bestämt oss att även om här inte finns något mögel eller radon i lägenheten, så kommer vi att flytta ändå.
Klarar inte av att bo här mer tack vare hur hyresvärden är och allt.
Så vi ska på visning i morgon. Vart säger jag inte, för vi vill väl hålla det hyfsat hemligt tills vi vet helt säkert.
Doktorn är ringd, så jag väntar på tid till att komma och ta prover för att se om det är mögel.
Robin ska ringa kommunen idag för att få hit någon som kollar om här finns mögel.
På onsdag ska vi till banken för att se hur mycket vi kan låna om vi vill köpa något.
Så ja, många bollar i luften kan man väl påstå.
HAr en del jag hade tänkt göra idag.
* Kalka av badrummet.
* förbereda så allt är i ordning tills det är dags.
* fixa med oriflame.
* och som vanligt, kolla på lägenheter.
Så kommer nog ha och göra idag.
Och nu kommer robin vara ledig i fyra dagar. Najs!
Har även gått ner ytterligare 0,6 kg denna veckan. är nu nere på en vikt som jag hade för ca ett år sen.
Skönt att börja komma tillbaka.
Något positivt i alla blandade känslor.
Nu ska jag vakna till lite till. Klä på mig ordentligt och sen ska ju dörren vara öppen så jag kan hålla mig pigg.
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0