En månad för håret

Jaha, här sitter jag.
I morse fick jag syn på ett väldigt bra erbjudande.
Man fick köpa presentkort på 400 men fick bara betala 160 kr.
Så jag köpte två!
Så jag fick presentkort på ginos.se
Massa lyxiga hårvårdsprodukter!
Jag brukar aldrig köpa något lyxigt just för mitt hår, men nu köpte jag lyxa för både mig och min Robin.
Mycket lyx!
Gick på mycket för mitt blonda hår!
Vill inte färga det, så köpte silvershampoo, shampoo och balsam för blont hår och en behandling för blont hår.
Sen resen av sakerna är till både mig och robin. men mest till robin.
Så himla lyxigt!
Ikväll ska vi till syster och grilla.
Riktigt härligt väder.
Sen har jag och robin fått väldigt, VÄLDIGT glada besked!
Wiiiiie!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0