Morning has broken

Godmorgon!
Är lite trött. Vaknade för en halvtimme sen ungefär.
dagen kommer bestå av träning inför torsdag, då jag ska sjunga på mitt jobb! =)
men annars händer inget speciellt. Kanske ska fortsätta lite med vad jag pysslade med i går. Nämligen packa.
Borde kanske även få igån lite mer tvätt...
Hm...
I morgon kan jag också ta det lugnt.
Borde kanske dela upp arbetsuppgifterna lite?
Men, i morgon kommer även en annan sak att hända.
En rätt så stor sak. hihi. Men det kommer inte ni få veta förrän tidigast i morgon!
Har lagt ut vårt barbord och tillhörande stolar på blocket
och har även lagt ut piff och puff. Det skär riktigt i hjärtat att ens tänka på att inte får behålla dom.
Inte höra ljud nästan hela tiden. Höra hur dom möblerar om i buren och när dom ligger ihopkrupna på varandra och sover.Usch, nej. Nu slutar vi prata om detta. Mina små hjärtan:/
Nej, nu ska jag ta och hälla upp ännu en kopp kaffe och försöka vakna till ordentligt!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0