När kroppen värker.

Fy vad jag har ont precis överallt i kroppen.
Men det visar att jag lever i alla fall!
Har ju så himla fullt upp pch är faktist lite nervös inför dagens spelning.
Ska ju spela tillsammans med Lucas idag på mitt jobb!
Så redan vid 10 ska jag vara hos honom och repa. Vi ska inte spela förrän kl 2, så vi kommer ju ha tid på oss.
Sen måste jag verkligen försöka lugna mig. Tar gärna på mig lite för mycket , vilket resulterar i att jag blir helt utslagen. Typ som att gå in i väggen, men inte lika extremt.
Skulle kanske börja med yoga eller meditering.
Men det känns som jag är alldeles för sprallig för sånt.
Saken är den, att jag var aldrig stressad innan.
Men sen jag flyttade hemifrån och speciellt sen jag började bli dålig, så började jag bli superstressad!
Kan bli extremt stressad av minsta lilla. Tror det är ett enormt kontrollbehov.
Skulle kanske behöva prata med någon innan det går ännu mer överstyr?
Aja, får se hur det blir med det. Allt kanske blir bättre när vi flyttat och kommit tillrätta i vår nya lägenhet i köpingebro?
På tal om det, tänkte slänga in lite bilder på den nya lägenheten. detta är bilder som säljaren har tagit, så det är inte alls våra möbler, bara så ni vet det!
Så detta är de bilderna vi fick. framsida,baksida,kök,badrum och vardagsrum.
Sen finns det även sovrum(där det finns en ordentlig garderob längs hela väggen), ett stort gästrum, där det kommer inköpas en bäddsoffa. tvättstuga, trädgård,altan,klädkammare och en riktigt ordentlig vind, där det inom en framtid kanske kommer byggas rum.
Sen är det återanvändbar ventlilation. så den hämtar luft från alla rum och sen går luften igenom filter och så går ny,ren luft ut i tvättstugan,vilket gör att tvätten torkar riktigt snabbt. Känns helt underbart att få flytta dit. Tror att jag kommer kunna hitta mitt lugn där.
Staden stressar mig.
Men om ca 2(kanske lite mer) veckor, så kommer vi börja flytta in där.
Så vi tar våra små stunder då vi packar några lådor. Igår gick jag på lite mer i köket, så snart är där bara det allra nödvändigaste. I helgen ska vi nog gå på garderober också. Vi har ju mängder av kläder bägge två, så om vi bara har lite vardagskläder och lite festkläder, så klarar vi oss bra i två veckor.
Så det är väl vad som händer just nu.
jag lovar att försöka lugna mig lite också.
Och just det!
Vägde ju mig igår!
Förra veckan gick jag ner 0,4 kg och denna veckan hade jag gått ner 0,4 igen :)
Känns skönt!
Nej, nu ska jag träna lite på låtarna som ska sjungas idag!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0