Once again

Mysigt! Dom klipper gräset här utanför. Så snart kommer det börja lukta gott :)
Idag händer inget särskilt. Har tagit det väldigt lugnt, då jag har legat med enorm huvudvärk och varit väldigt trött.
Så har sovit en timme och känner mig lite bättre. Tror jag ska ta mig en kopp kaffe, faktist.
När robin väl har slutat, så blir det förmodligen en promenad i slingan och sen ska vi handla.
Har en del vi behöver fylla på. har ingen frukt hemma, så jag håller på att bli galen!
Imorgon blir det i alla fall jobb!
13.45 - 17.00
Skönt.
Är i en period då jag är jäkligt envis. Skiter i att jag inte är bra, utan gör det ändå.
Vill försöka dubbla mina pass i alla fall så det blir lite mer än bara en-2 ggr i veckan.
Nej, nu ska jag göra kaffe och se om jag kan hitta något gott i kylen(som inte innehåller pp)
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0