Something new.

Har precis lagt in min bestllning från oriflame.
Lite av vad jag beställde till mig själv.
Ja, det blev lite smått och gott!
Fick köpa en ny mascara, för jag råkade göra av med min andra förra helgen när jag var hemma hos mor och far. Typiskt. Tur att man jobbar med detta, så man i princip får allt gratis! ;D
Sminklådan kommer jag använda jättemycket. ögonskuggorna är precis dom färgerna jag brukar jobba med. Likadant rougen och läppfärgerna med.
Den bruna väskan kommer användas som hygienväska. Alltså när man åker bort, så man har allt i den.
Och den svarta blev jag förälskad i direkt, så den skulle jag bara ha.
Annars idag så händer det inte så mycket.
Robin är på match och sen blir det väl att vi ska börja packa. Kommer bli så skönt. Jag längtar.
Nej, nu ska jag fortsätta med min underhållning. Sitter och tittar på new years eve. Gud vad många kändisar i en och samma film!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0