Water and coffee

Godmorgon!
Vilken underbar helg jag har haft!
Ifredags åkte vi hem till mor och far. Vi körde dom till en fest och sen bar det av hem till gården igen.
Där mötte vi dennis och anna och då var det dags för grillning och trevligheter! Vi hade verkligen en riktigt trevlig kväll!
Jag har ju fått med anna på viktväktarna också! Så det var mycket snack om det. Idag var det en vecka sen hon började och vågen hade visat -1,4 för henne idag! Grattis säger vi till henne! :D
Både hon och dennis snackade om att jag hade blivit mycket smalare. Känns så himla skönt att det börjar synas nu.
Man kan inte bli annat än glad!
Mor och far kom hem sent och när dom väl var hemma, så kände vi alla att det var dags att lägga sig. Eller ja, förutom Far och robin då, som satt kvar där nere och tog en grogg utan tröjor på. Mmm....
På lördagen var det dags för RALLY! Vi promenerade ner på åkern och satte oss. Jag och anna tyckte att det var för lite action, så vi moonade för förarna. När jag gjorde det, så fick föraren en riktig sladd! Hehe! ;D
När det var paus(och vi var genomfrusna allihopa) så gick jag, dennis, anna och robin upp och tittade på american horror story. Har sett hela serien redan, men den är värd att se fler gånger.
Jag somnade i robins knä och anna somnade också.
Vaknar några timmar senare och då var det dags för mat. Gott!
Dennis och anna körde hem och vi sov över ännu en natt.
Så vi kom inte hem förrän igår vid lunch.
Då började vi titta på en ny serie. Nämligen alcatraz! Vilken Bra serie!!!!
Mitt i allt får vi fnatt och städar hela lägenheten. Städa,torkar av , dammsugar och torkar av golvet!
Så skönt att ha det gjort!
Sen var det dags för BB och sen somnade vi rätt så direkt. Var helt slut!
Så ja, det var min helg. Ska väl ta och skriva vad som händer denna veckan, men inte nu. Nu kommer snart robin, så då är det dags för frukost!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0