When I'm there

Godmorgon!
It's been a while!
Har haft rätt så fullt upp! Mycket på g, men kan tyvärr inte berätta något än....
Kroppen känner i alla fall av att jag har haft fullt upp! Har väldigt ont nämligen, men jag får fortsätta.
Har börjat jobba en del! Så himla skönt!
Både ons och torsdag i förra vecka. Och i denna veckan blir det minst 3 pass! Sen får jag även se hur kroppen känner sig. Måste lyssna mer på den. Även fast jag inte vill egentligen. Men det är något jag förmodligen måste göra tills jag är bra. Annars fyllde ju Robin år i fredags och han fick så himla fina presenter!
På lördagen åkte vi hem och tog det lite lugnt.. Sen blev det promenad och bio!
Kan ju säga att detta är det biobesöket som jag förmodligen aldrig kommer att glömma!
Vi såg battleship! Skitbra! Mycket transformers känsla!

Idag blir det jobb 12-15.30. Och i morgon blir det 13.45-17.00

Skönt med lite jobb måste jag säga! Nu ska jag se ett avsnitt av glee och sen får min dag ta och börja! Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0