wonderful

Godmorgon!
Diskmaskinen är igång, kaffet är uppdrucket och jag börjar vakna till!
I söndags shoppade jag lite kläder över nätet :)
Behövde lite nya leggings, då mina andra har gått i sönder.
Men det blev lite annat också.
Typ klänningar för 29 kr. Säger man nej då? INTE JAG!
Här kommer det jag köpte!
Och så ett par leggings, men dom vet vi ju hur dom ser ut!
Man kan nästan tro att jag tycker om klänningar! Hehe!
Den rosa jackan har jag suktat efter ända sen den kom ut.
Och nu var den på rea och i min storlek!
Så himla härligt! Jag är ju väldigt mycket för färg!
Sen klänningar använder jag nästan dagligen. Vinter som sommar.
Och koftan köpte jag för att alla mina andra koftor har börjat få hål i armhålor osv. Plus att man kan ha den över klänningarna! ;D
Ja, annars då? Kan tyvärr inte skriva allt här än. Men det är så sjukt mycket som händer! Det påverkar en del också. Ena sekunden är man superglad och nästa kan man sitta i ett hörn och böla typ. Så det är mycket upp och ner.
Jag har i alla fall börjat jobba en del!
Jobbade igår och ska jobba idag och även på fredag och sen har jag 2 pass i nästa vecka redan. Försöker sakta med säkert öka på jobbandet. Har ju nu fixat så att jag har 2 pass säkrade varje vecka. Känns väldigt skönt faktist.
I morgon är det invägning! Det håller vi tummarna för att det går bra.
Får vi ju se i morgon!
Nej, nu ska jag äta frukost!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0