1 vecka!

YES YES YES! Det har gett resultat! Har nästan gått ner 2 kg! 1,7 för att vara exakt! På en vecka?!?! Amazing! Och detta trots kvinnovecka! Så hade jag inte haft det, så hade jag nog haft lite mer minus! Gud vad jag är glaaad! Så nu är jag nere under 80 (ja, jag låg där innan.) Känns alltid skönt när man gått förbi ett tiotal! Men jag vet att jag har fortfarande kvar mina matproblem som jag haft innan. tex igår så åt jag en supergod kycklingsallad och unnade mig något gott mitt på dagen. Sen mådde jag sjukt dåligt. Hade sån jäkla ångest. Men det vet jag om att jag får. Så jag kämpar verkligen med mig själv varje mål. Och jag äter minst 3 mål om dagen och lite bananer och så mellan. och te. Massor av te. Det är så gott! Nu kommer Robin snart hem, så får väl äta frukost med honom! Fridens!

Kommentarer
Postat av: Världens bästa syster

You go girl! Vad bra gjort av dig!! Sådant resultat kan ju nog inte jag bjuda på... Vi får se ikväll. Matdemonerna på din axel ska du bara knäppa bort med fingrarna, du ser ju att det ger resultat att äta ordentligt! Eller hur! Hmmm, smells like cinema...

2012-02-01 @ 09:47:56
Postat av: Mor på Gråstorp

Grattis Elin, du är superduktig!

2012-02-01 @ 12:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0