Crazy!

Okej, var med om en halv skum sak idag när jag skulle väga mig.
Jag väger mig inne i gästrummet där vi har vågen och jag har alltid haft den framför tvättkorgen innan.
Idag var jag jättepepp och tänkte att nu jäklar har jag gått ner för denna veckan har jag varit duktig med mat,träning osv...
Tar ner vågen från hyllan och ställer den brevid tvättkorgen. +0,4!! Jag får panik och börjar nästan böla (eftersom jag tyckte att jag hade varit riktigt duktig med att få mycket motion på jobb och varit ute och gått osv..) Fick en riktig deppstund och gick för att mäta mig. När jag mätte mig så märkte jag att det hade försvunnit cm både här och där. Förstod ingenting. Så tänkte jag efter. Jag ställde inte vågen framför tvättkorgen som jag brukade, utan brevid. Men sån skillnad kan det väl inte vara. Golv som golv, eller hur?
Men för skojs skull går jag in och sätter vågen framför tvättkorgen igen. Går och och kollar. -0,7!
Så jag hade gått ner! gått ner bra också! WIHOOO! men att det kan skilja över 1 kilo med tanke på var jag ställt den. Så nu vet jag det varje gång jag ska väga mig. Framför tvättkorgen, inte brevid.
Så ja, minus 7 hg på denna tjejen.
Så nu har jag gått ner 3,1 kg på 4 veckor.
Då har jag bara 0,9 kvar till mitt första mål som är 5% av min vikt!
Najs!
Idag ska jag springa ner i stan och handla en liten baddräkt till min systerdotter!
Ska nog även kolla på något litet till mig själv.
Har nämligen en 20% rabatt och 50 kr rabatt på h&m, så man kanske kan få något fint.
Idag hoppas jag även på att jag kan få mitt sim-kort till mobilen. Så jag kan använda den!
Nej, nu ska jag fira lite!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0