en dag kvar

Godmorgon!
Jag är så himla matt i kroppen idag.
Kände mig som världens friskus igår när jag var iväg och simmade.
Har inte tränat på det sättet på hur länge som helst!
Var riktigt skönt!
Tog verkligen ut mig och simmade hela tiden och stannade inte!
Och ett jäkla tempo hade jag!
Idag ska här komma gäster. Frans och Sarah kommer hit nämligen!  =)
Vet inte riktigt vad vi ska göra!
Ska även ut med Wilma idag igen. Nu har hon blivit opererad den lilla sötnosen.
Så hon går runt med dumstrut.
Kommer även få mina oriflamesaker idag med.
Och förhoppningsvis mitt simkort, så jag kan använda min nya telefon.
Och så ska vi packa för i morgon drar vi ju till lalandia!
Så jag tar nästan för givet att jag kommer ha gått ner nästa vecka. Först simning igår och så massa bad,simning och lek fre-sön. Så japp. Kommer nog gå ner.
Men som ni förstår så har jag en del att göra idag ändå.
Längtar så tills i morgon!
Ska nog även få en ny necessär idag också, så ska ha med mig den i morgon!
Igår var jag även ner på stan och köpte baddräkt till allis. Så himla söt! Hello kitty!=)
Men , jag hittade även lite kläder till mig själv!
Kappahl 100 kr
99 kr h&m
Världens skönaste träningsbyxor! 100 kr H&M
Sen blev det även 3 par trosor.
Hade två 20% rabatt och en 50 kr, så jag hamnade på typ 250 för allt.
Inte helt fel.
Byxorna ska följa med till lalandia för klättring osv!
nej, nu ska jag snart börja laga frulle till min fina robin som kommer hem och äter. Det får bli mannagrynsgröt för han!
Fridens!

Kommentarer
Postat av: Frans Felix

YAAAAY~! ska komma och våldgästa dig!:)

2012-02-23 @ 10:42:03
URL: http://invisiblefork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0