En vit morgon

Godmorgon! Vilken vit morgon det är idag!
Riktigt mysigt! Just nu sitter jag i soffan och bloggar från mobilen, för min data är knas! Får be Robin formatera om den.

Idag är det tänkt att vi ska på fest i Sjöbo, men jag får se. Känner mig inte så bra idag och är lite orolig ioch med vädret...

Ska vi iväg så ska jag ändå inte dricka. Har typ lagt av med det nu. Jag blir påverkad under så lång tid om jag dricker nu för tiden. Tror det är på grund av sjukan... Och sen har jag lite andra anledningar till att inte dricka ( nej, är inte med barn!)

Jag bara tycker om att vara nykter, ha kontroll och sen kan man ha roligt utan dricka också(faktist).
Jag menar inte att jag är nykterist, men jag mår bäst utan. Men sen är det skitkul när man är på stor fest att dricka. Plus att man orkar hålla på längre.

Igår hade jag lite av en ätardag ( tycker jag), men det var i te så farligt. Åt väl 2 pp utöver min dagliga dos, så så farligt var det inte.

Annars idag då? Tror jag kanske ska köra ett litet träningspass eller yoga eller nåt.

Just nu ska jag dock vänta på Robin som kommer hem snart på frukost. Så nu får jag kila!

Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0