friday, friday!

Godmorgon!
här sitter jag och nyser som en tok!
Vad jag gör uppe redan nu?
Jag ska ju inte börja jobba förrän halv 10.
Men jag tycker det är så skönt att ha tid på morgonen.
plus att jag inte brukar ha någon aptit på morgonen, så har jag längre vaken tid, så kan jag få lite hunger!
Annars idag då?
Ja, slutar 12 ju, så har inget planerat där sen.
Får se!
Nu är det ju snart helg! Om en vecka vid den här tiden, så kommer både jag och robin vara så himla pepp.
Vi kommer nog vara värre än barnen!
Var vi ska?
Jo, min syster och hennes man har bjudit med mig och robin till LALANDIA!!!!
Har aldrig varit där!!
Och där kommer jag inte räkna points, för jag kommer ju få så himla mycket motion! Jag älskar ju vatten, så jag kommer väl vara i vattnet hela tiden. Kommer förmodligen simma av mig lite kilo där förhoppningsvis!
Längtar som tusan och robin är likadan! Vi räknar exalterat ner dagarna!
Nej, nu ska jag ta och vakna till lite till!
vi hörs!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0