Godmorgon!

Tjena! Här sitter jag halvdan i soffan och glor! Har inget alls planerat idag! Men det får väl bli lite fix och plock! Funderar på att sortera lite i skåp och så. Igår blev jag lite förvånad faktiskt. Sen jag gick upp i vikt, så gick jag knappt utan kläder, för jag mådde rätt dåligt när jag såg mig själv. Men igår så gick jag i underkläder innan jag skulle gå och lägga mig. Så fick jag syn på mig själv nr jag gick förbi spegeln, men backade tillbaka och tänkte nästan "Hellooooo". Så nu händer det saker här alltså! Så kul!
Och så måste jag tacka för kommentarerna från min mor och min syster!
Dom hejar på mig och jag hejar på dom!
Ska bli kul och se vem som blir bjuden på bio! ;D
Mina nyckelben har börjat bli tydligare! Och såhär jävlig ser jag ut idag! Haha! Nyvaken!
Nu ska jag.....chilla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0