Hallå!

Godmorgon!
Tyvärr blev det bara -0,1 kg skillnad idag.
Vet inte riktigt varför. Har varit lite slarvig kanske. Men har även försökt komma i gång lite och rört mig.
Sen har det även varit rätt mycket denna veckan. 2-års,begravning,fest,fest. så ja, lite så kan det nog bli då.
Inget att sura över. Får ta och skaffa mig lite jävlaranamma nu!
Jag har i alla fall minskat någon cm här och där i alla fall.
Men nej, nu ska det bli skärpning!
Trodde nästan att jag skulle gått upp, men jag har klarat mig. Det går åt rätt håll! (sakta men säkert).
Har 1,6 kvar tills jag har nått mitt första mål och 2,6 tills mitt nästa.
Men ska verkligen försöka få igång lite träning i alla fall! Har ju mitt spel här hemma som verkligen funkar! Man blir jättesvettig och utmattad. Som att köra ett aerobicspass eller nåt. sjukt!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0