Let it snow

God morgon!
Idag känner jag mig lite bättre.
Var jättedepp hela dagen igår. Varför? Ja, bra fråga. Vissa dagar är inte bra.
Jag stressar ju upp mig själv också. Kan ju inte jobba så mycket nu för tiden. Det går upp och ner. Vissa dagar har jag ju feber. Inte så hög feber, men kan ligga på 38-38,5 vissa dagar.
Igår försökte min syster pigga upp mig över internet. Det gick väl sådär.
Men vad det än är jag har, så längtar jag tills den dagen då jag får reda på vad det är och får behandling och blir FRISK! och kan jobba på mitt underbara jobb! Och söka in till skola och komma vidare i livet. Inte stå på paus som jag gör nu!
Så, vad gjorde Elin och Robin i helgen då?
Jo, i fredags så var vi ju på den där festen i sjöbo. Det var faktist väldigt roligt! Träffade många som jag inte hade träffat på väldigt länge! Tyvärr började jag få lite andnöd vilket var lite jobbigt och samtidigt så ville vår skjuts hem lite tidigare för han skulle göra något. Så vi åkte väl hem vid halv 12 eller något. Men det var skönt att komma ut och träffa folk och vara social.
När vi kom hem, så la vi oss rätt så snabbt i sängen och tittade på tv.mys!
Lördagen var vi på bo ohlsson och handlade lite födelsedagspresenter. Ska ju på stor maskerad/födelsedagsfest i helgen. Sen var robin hos sin syster och tittade till deras katt, då dom var på spa-helg(JAG VILL OCKSÅ!).
Sen hjälpte robin Simon lite eftersom han har flyttat till en egen lägenhet!
sen gjorde vi inte så mycket. Somnade i Robins famn i sängen. Där sov jag så gott!
Söndagen var vi hos mina svärföräldrar! Vi åt middag, drack kaffe och åt paj och tittade på gamla familjefilmer från när robin döptes och när robins föräldrar gifte sig. Kändes så konstigt att se robins riktiga pappa. Det är som en kopia av robin! Samma ögon,näsa,ögonbryn, händer,kroppsbyggnad. Ja, en kopia! Fast vi har inte riktigt fått fram vart robin har fått sina stora läppa ifrån. Både hans pappa och mamma hade/har minimala läppar.
Jag har sagt att om jag fick välja att träffa en enda människa som inte finns med oss, så skulle det vara Robins pappa. Enligt alla som kände honom, så var han en helt underbar människa.
Ja, när vi kom hem, så körde robin till simon igen.
Så, ja. Helgen blev rätt så fullspäckad ändå.
Och nästa helg kommer bli helt galen. tors:två år med robin fre: begravning. Lör: maskeradfest/födelsedagsfest.
sön: födelsedagsfest.
Sinnes vilken full helg det kommer bli!
Jag måste dra ner mig till stan också och köpa svarta byxor till begravningen. Det enda svarta jag har är typ svarta fina festklänningar och det funkar ju inte riktigt.
Nej, nu ska väl jag ta och fixa frukost till robin.
Han får äta ägg och bacon och jag ska nog ha picklesmacka med skinka och groddar! MUMS!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0