lunch-time!

Hallå!
Har precis ätit lunch. sååååååååå gott!
När vi var och handlade i måndags, så köpte jag hem 3 olika soppor från viktväktarna.
och idag provade jag den här
114 kcal! Helt sinnes! och folk äter barnmat! Mycket bättre med dom här! Haha! in your face, storbloggare!
jag klickade i två tsk creme fraiche också för att få lite krämigare smak.
Det var ingen liten portion heller!
tog en apelsin till efterrätt, så nu är jag verkligen proppmätt, vilket egentligen inte är helt bra, men men!
Gårdagen var verkligen effektiv. städade och tvättade. fullt ös hela tiden.
Och till middag blev det något jättegott och lyxigt. Nämligen laxpytt med romsås!
Åh! det var så gott! Som tur är, så blev där över, så jag tror vi äter det ikväll också! I alla fall jag!
Denna dagen har varit lite halvseg.
Har varit helt skum. och jätterastlös. Försökte titta på film, men pausade hela tiden för jag kom på att jag kunde torka av fönsterkarmen. började titta igen. pausade när jag kom på att där kanske var lite disk som jag kunde sätta in i diskmaskinen. tog rätt så lång tid att se klart den där filmen....
Idag slutar robin lite senare och sen ska vi handla lite. Grönsaker och frukt och så...
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0