Morgon?

Ja, jag vaknade lite efter 7 idag, vilket förmodligen kommer straffa sig snart, då jag kommer bli jättetrött och somna. Men sen å andra sidan, sen jag började med mina koständringar så har jag börjat få sån energi! Eller ja, nu den senaste veckan i alla fall. Första veckan mådde jag inte så bra. Var supertrött, huvudvärk och ont i hela kroppen. Men nu har det blivit tvärtom! Mår faktiskt väldigt bra oftast. kanske kan komma igång och jobba lite mer?:) Min snuva är även bättre och min inhalator används inte så ofta mer. Jag har precis haft robin hemma på frukost! Det är så mysigt när han kommer hem och äter! Idag ska jag även ut med Wilma igen! =) Sen ska jag ju även försöka träna lite. Får se helt enkelt! Men nu ska jag sitta och värmas upp, då jag fryser som sjutton. Dom har även stängt av vatten och värme pga något konstigt med värmesaken. Men men! Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0