New day, new goals

Godmorgon!
Det var ju ett tag sen!
Man kan väl säga att jag har haft rätt så fullt upp!
Torsdagen var jättefin!
Jag och robin hade ju två år, så han bjöd ut mig på middag på bröderna M. Så himla gott och mysigt!
Innan vi åt, så gick jag in på scorett för att kolla om jag kunde hitta några skor till begravningen. Och det gjorde jag! Egentligen kostade dom 500, men jag hade sån himla tur! Det var det allra sista paret och så var det 70% rabatt! Så jag betalade bara 149 för mina nya finisar!Bild kommer någon gång!
När vi hade ätit, så köpte vi lite godis och gick hem och såg "the girl with the dragon tattoo" Riktigt bra, måste jag säga!
I fredags, så var jag då på begravningen. Det var en sån underbart fin begravning. Man märker verkligen att han var en riktigt älskad människa. Känns så himla konstigt att han är borta.Fina kjell.
Nr jag väl kom hem, så var jag lagom konstig. Gick direkt och la mig, och vaknade vid sju-tiden. Försökte verkligen gaska upp mig allt vad jag kunde. Men det gick väl sådär. Både jag och robin somnade rätt så tidigt.
På lördagen var det ju dags för maskerad! Har aldrig gått så snabbt att fixa sig. Men det var skitkul! Vissa fattade inte ens vem jag var!
Så här snygg var jag! Och dansa gjorde jag väldigt mycket! Det var faktist riktigt riktigt kul!
Hade sån energi!
Söndagen spenderade vi hos robins syster, så hennes man fyllde år. Såå vi satt och tittade på bröllopet, jag fick höra när jag sjöng i kyrkan för dom ( bortsett från att jag såg gravid ut, så var det faktist fint!)
När vi kom hem, plockade vi undan lite och sen tog vi det lugnt igen! =)
Man kan ju säga att vi hade det rätt så fullspäckat ända sen torsdagen.
I går så var det en sån där knasig dag. Jag mådde lite knasigt och allt.
När robin väl slutade, så körde vi ända ut till snogeholm för att gå en liten runda. SÅ himla mysigt. Helt knäpptyst och det enda man hörde var fågelkvitter!
Sen handlade vi och åt. över till min kusin för att hämta nyckel och sen såg vi walking dead och så tränade jag lite!
Vilket långt inlägg det blev!
Det är väl så det blir när man inte skrivit på ett tag.
Idag är det alla <3 dag.
Får se vad som händer då!
Får hoppas att det blir lite romantik i alla fall!
Fridens!

Kommentarer
Postat av: Frans Felix

Porrigt!:)

2012-02-15 @ 18:07:53
URL: http://invisiblefork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0