Valentine

Hej! Skrev just ett lagom långt inlägg, men min data stängdes av. Typiskt! Så nu tar jag det från mobilen i stället!

Igår så slutade Robin tidigare och kom hem med en bukett rosor till mig. Sen åkte vi till kåseberga och gick vid ales stenar. Kom hem, åt god middag och sen spelade vi spel.
Jättemysigt!

Idag är det tvättdag! Tiden börjar vid 4, men har jag tur, så har den innan mig slutat lite tidigare! Tills dess är det lite småplock och så. Hade tänkt gå loss med PRI på badrummet eftersom vattnet här är så kalkigt!

På fredag ska jag faktist få jobba lite! Från 9.30 till 12. Kort pass, men jag behöver det verkligen! Ska bli så kul!!!!

Nej, nu ska jag fortsätta här hemma. Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0