2012-01-19

Godmorgon! Just nu sitter jag i soffan och dricker kaffe och tittar på "the voice" Ska jobba lite idag! =) Har en ledsagning, så vi ska väl ner och fika! Rätt skönt att få betalt för att fika! =) Haha! Så jag börjar kvart i 12 och slutar 3! Så det blir ett kort pass. men just nu är det det enda jag klarar! Jag väntar ivrigt på kallelsen till provtagningen. VILL HA SVAR! Och vill kunna bli behandlad för vad det nu än är för skit jag har haft i över ett år! Vill kunna jobba ordentligt! Finns så många tider som jag inte kan ta just nu, men hade jag kunnat ta alla dom, så hade jag haft en riktigt bra lön tror jag! Har väldigt bra betalt! Nej, nu ska jag sluta klaga! Ska ta och dricka upp mitt kaffe och äta frulle och så:) Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0