Biggest loser

Hallå!
Glor på biggest loser på tv.
Helgen var skitkul!
Var ju på 50-årsfest!
Vilket drag! Sjukt längesen jag hade så roligt!
Söndagen bestod av ÅTERHÄMTNING! Jag sov två eller tre gånger och mallan sovandet så gick jag på toa och spelade spel!
Igår träffade jag min fina vän Sarah! Och vi kom överens om att vi ska söka in till skola tillsammans(ELLER HUR SARAH!?)
För en gångs skull är jag sjukt pepp för det! Fan vad kul om vi bägge hade kunnat komma in på samma skola!
När robin kom hem, så gick vi ut på en promenad längs havet! Sjukt mysigt!
Och idag har jag varit på ams på möte! Och där berättade jag att jag hade tänkt läsa(MED SARAH!) och det tyckte hon lät superbra!
Och samma visa som igår. När robin kom hem, så gick vi på ännu en promenad längs havet! Underbaaaaaart!
Sen kom vi hem och drack te och åt mackor! Mys!
Ville egentligen se norrskenet ikväll, men det är alldeles för molnigt!
Nej, nu får jag sticka. ska se klart på programmet!
Fridens!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Klart vi ska plugga tillsammans! Peppa varandra och ha det hur kul som helst! <3

2012-01-25 @ 13:03:17
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0