Dag 2

Godmorgon!
Andra dagen på viktväktarna!
Gårdagen gick bra!
Har inte handlat hem allt det som behövs än. Ska göra det i morgon.
Så man får ta det man har hemma.
Men det gick jättebra ändå! Klarade det med goda marginaler!
Var till och med ute på en promenad med Robin!
Har letat upp massa goda recept som ska lagas i nästa vecka!
Och skrivit en låååååååång handlelista!
Och idag kommer förmodligen mina vågar, så jag kan börja väga maten och mig själv( har bestllt en personvåg och en köksvåg)
Rensade även ut kylskåpet igår för att se vad vi hade och vad som skulle bort! Det är inte mycket mat kvar där nu!
Men i morgon ska det fyllas med massor av frukt,grönsaker och kött! Nam nam!
Jag och Annelie kom överens om en sak igår! Ska även försöka få med mor på det!
Den av oss som först går ner 5 kg ska bli bjuden på bio av de som förlorade!
Det får en att bli ännu mer sugen på att vinna det!
Men! Nu ska jag ta och äta lite frukost och sen ska jag kanske ta en promenad! Får se hur det blir!
Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0